کسب و کار شیشه ای

کسب و کار شیشه ای

کسب و کار شیشه ای

?شاید در سال‌های گذشته این تصور وجود داشت که باید رمز و راز کسب و کارت رو به کسی نگی.
و در مورد کارت خیلی شفاف نباشی! ‌ ‌

✳️اون زمان‌ها، چون رقابت‌ها به این صورت شفاف نبودن.
انجام این کار، گفتن رمز و راز کاسبی، محسوب می‌شد.‌
چون سطح ارتباطات اینقدر پیشرفته نبود، راه‌های اعتمادسازی‌ مشتری و مخاطب هم قطعا متفاوت بود.‌

‌ ‌

✳️تصور عموم مردم هم این بود که ارائه اطلاعات ممکن است به کسب و کار شما ضربه بزنه.‌

?اما امروزه کاملا این موضوع برعکس شده. ‌

? چیزی که در حال حاضر میشه ازش به عنوان یکی از اصول حرفه‌ای  فروش اینترنتی نام برد. بحث شفافیت و ارائه نتایج واضح از کسب و کار شماست.‌

‌‌

?شما باید تلاش کنین، تا تصاویر واضحی از روند کسب و کار و همینطور نتایج فروش خودتون رو به نمایش بگذارین.‌

✔️ در حال حاضر تقریباً ۲۶ درصد از مشتریان آنلاین اشخاص بین سنین ۱۶ تا ۳۴ سال هستن. این عده به راحتی می‌تونن، محصول خوب را از  بد تشخیص بدن. ‌

?به همین دلیل برای این که بتونین اعتماد مشتریان خودتون رو جلب کنین، باید نتایج فروش خودتون را به بهترین نحو به آن‌ها ارائه کنین. ‌

⭕️با این کار می‌تونین حجم فروش خودتون رو بالا ببرین. ‌

‌?البته مشخص است که نباید تمامی اطلاعات را در اختیار افراد قرار بدین؛ اما دادن برخی اطلاعات برای ایجاد حس اعتماد مفید ‌‌هست.‌

♻️نظر شما چیه؟ 

در مورد خودمون و کسب و کارمون شفاف و شیشه‌ای باشیم یا رازآلود؟?‌ ‌

‌‌

مربی شما؛«شبنم نادری»

این مطالب می تواند مفید باشد

Picture of دکتر شبنم نادری

دکتر شبنم نادری

‌حرفه‌ی اصلی من نویسندگی و تألیف هست و سال‌ها کتاب نوشتم و کار پژوهشی انجام دادم. شاعر، مدرس دانشگاه و فیلمنامه‌نویس هم هستم.

اشتراگذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *