کسب و کار شیشه ای
💠شاید در سالهای گذشته این تصور وجود داشت که باید رمز و راز کسب و کارت رو به کسی نگی.
و در مورد کارت خیلی شفاف نباشی!
✳️اون زمانها، چون رقابتها به این صورت شفاف نبودن.
انجام این کار، گفتن رمز و راز کاسبی، محسوب میشد.
چون سطح ارتباطات اینقدر پیشرفته نبود، راههای اعتمادسازی مشتری و مخاطب هم قطعا متفاوت بود.
✳️تصور عموم مردم هم این بود که ارائه اطلاعات ممکن است به کسب و کار شما ضربه بزنه.
📌اما امروزه کاملا این موضوع برعکس شده.
📊 چیزی که در حال حاضر میشه ازش به عنوان یکی از اصول حرفهای فروش اینترنتی نام برد. بحث شفافیت و ارائه نتایج واضح از کسب و کار شماست.
📊شما باید تلاش کنین، تا تصاویر واضحی از روند کسب و کار و همینطور نتایج فروش خودتون رو به نمایش بگذارین.
✔️ در حال حاضر تقریباً ۲۶ درصد از مشتریان آنلاین اشخاص بین سنین ۱۶ تا ۳۴ سال هستن. این عده به راحتی میتونن، محصول خوب را از بد تشخیص بدن.
🔸به همین دلیل برای این که بتونین اعتماد مشتریان خودتون رو جلب کنین، باید نتایج فروش خودتون را به بهترین نحو به آنها ارائه کنین.
⭕️با این کار میتونین حجم فروش خودتون رو بالا ببرین.
🔹البته مشخص است که نباید تمامی اطلاعات را در اختیار افراد قرار بدین؛ اما دادن برخی اطلاعات برای ایجاد حس اعتماد مفید هست.
♻️نظر شما چیه؟
در مورد خودمون و کسب و کارمون شفاف و شیشهای باشیم یا رازآلود؟😊
مربی شما؛«شبنم نادری»